26 Eylül 2018 Çarşamba



Şuraya Yorgun Bi Anne Fotoğraf Ekleyin..

Uzun zamandır blog yazısı yazmıyordum, Sebep ? 

Çalışan çocuklu bir anne olunca malum herşey istediğin düzende olmuyor.

Peki şu instagram da 3 -  4 çocuklu fit annelere ne demeli. Ya şu yazıyı okuyan çalışan evli 

çocuklu ve fit anne varsa aranızda , Lütfen Hayaller Hayatlar yaşama sebep olanlar bana da 

anlatın.. Dada işten çıkamadan ne yemek yapsam diye düşünürken renkli çamaşırları mı yoksa 

beyazlarımı yıkasam sepetdeki yıkanmışlarımı kaldırsam .. (sesli kahkaha atıyorum Ağlanacak 

Halime gülüyorum :) ) Buğün şu marka ile evim mis gibi instagram paylaşımı yapan 

arkadaşlar nedense öncesınden harcadığı zamanı söylemiyor, bende olsam söylemem evlilikten 

korkan nesiller gelmesin diye.. Şimdi NEE ABARTTIN BEAA demeyin ... Please

Oğlan kreşi şükür sıkıntı yok derken edindiğim tek Kreş annesi arkadaşım kızının saçını 

çekmiş ^-^ Bari haberleşmediğim biri olsaydı diyen bendeniz ..

Bana 10 sene önce bu yogunluğu yaşıyacaksın deseler yaaa bi git Allah aşkına derdim ↑→↓↕

Neyse şimdilik bu kadar ama artık bende buralardayım vesselam ..


See u 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...